Η εξαγγελία της ΔΕΥΑΡ ότι με τη σημερινή Δημοτική Αρχή και τη σημερινή Διοίκηση της, η Επιχείρηση αλλάζει, ανασυγκροτείται, εκσυγχρονίζεται και μεθοδικά οργανώνεται για να καλύπτει αποτελεσματικά τις ανάγκες των πολιτών, δεν ήταν μια επικοινωνιακή έκφραση. Ήταν και είναι μια σοβαρή και συνειδητή δέσμευση.
Σήμερα Παρασκευή 16/10/2020 στο Δ.Σ της ΔΕΥΑΡ έγινε η παρουσίαση του Νέας δυναμικής και αναβαθμισμένης ιστοσελίδας της επιχείρησης – www.deyar.gr – η οποία έχει ήδη ενεργοποιηθεί και μπορεί ο κάθε πολίτης να την επισκεφτεί.
Μέσα από τη νέα ιστοσελίδα εκτός από την γνωριμία με την ΔΕΥΑΡ, επιτυγχάνεται :
Η άμεση ενημέρωση και αμφίδρομη επικοινωνία των πολιτών με την Επιχείρηση σε ένα σύγχρονο διαδικτυακό περιβάλλον
Η εξυπηρέτηση των πολιτών σε άμεσο χρόνο, μέσω των ηλεκτρονικών εφαρμογών, ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΛΗΡΩΜΗ- QUICK PAYMENT και MY DEYAR.
Στις εφαρμογές αυτές οι πολίτες μπορούν να έχουν πρόσβαση όχι μόνο μέσα από τον ιστότοπο της ΔΕΥΑΡ, αλλά και μέσα από τα κινητά ή τα tablets τους, κατεβάζοντας τες σ’ αυτά, πληκτρολογώντας deyar στο Google Play ή στο Apple Store.
Πολύ σύντομα οι ηλεκτρονικές εφαρμογές μας θα εμπλουτισθούν και θα επεκταθούν, με τελικό στόχο οι συναλλαγές των πολιτών με τη ΔΕΥΑΡ να γίνονται ηλεκτρονικά, χωρίς περιττή ταλαιπωρία ή καθυστερήσεις.
Είναι υποχρέωση αλλά και ταυτόχρονα βούληση της παρούσας Διοίκησης της Επιχείρησης, τα τέλη έργων που πληρώνουν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις στους λογαριασμούς του νερού, να επιστρέφονται στο σύνολο τους σ’ αυτούς, αποκλειστικά με την κατασκευή έργων και την παροχή σύγχρονων αναβαθμισμένων υπηρεσιών.
Κρατάμε το λόγο μας … και συνεχίζουμε!