Η ΔΕΥΑΡ εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες της με το νέο σύστημα διαχείρισης αιτημάτων πολιτών και επικοινωνίας, Novoville.

Με το νέο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αιτημάτων πολιτών, Novoville, μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με τη ΔΕΥΑΡ, ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα επιτρέπει την γρήγορη και εύκολη καταχώρηση ζητημάτων που αφορούν στη ΔΕΥΑΡ, π.χ. βλάβη στο δίκτυο, διαρροή, φραγμένο φρεάτιο, κλπ., με στόχο την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπισή τους από τις υπηρεσίες μας. Παράλληλα, μπορείτε να λαμβάνετε αυτόματες ενημερώσεις για την εξέλιξη του ζητήματος που αναφέρατε, μέχρι και την οριστική του διευθέτηση.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η ΔΕΥΑΡ γίνεται περισσότερο προσβάσιμη και αποτελεσματική, έχοντας στο επίκεντρο τη βέλτιστη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Πώς μπορώ να αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω στην καθημερινότητά μου; 

Η αναφορά ζητημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (mobile app για iPhone & Android), είτε μέσω του Novoville WebApp στην ιστοσελίδα μας που μπορείτε να βρείτε λίγο πιο κάτω.

Η αναφορά ενός ζητήματος γίνεται σε 5 απλά βήματα:

  1. Επιλογή τοποθεσίας 
  2. Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
  3. Προσθήκη σύντομης περιγραφής (προαιρετικά)
  4. Προσθήκη φωτογραφίας
  5. Αποστολή του αιτήματος στη ΔΕΥΑΡ

Στη συνέχεια, το αίτημα σας παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία της ΔΕΥΑΡ, ενώ λαμβάνετε ενημερώσεις για την πορεία επίλυσης του μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής, μπορείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέα και ανακοινώσεις της ΔΕΥΑΡ, να βρείτε σύντομες απαντήσεις για διαδικασίες και δικαιολογητικά, να δείτε ζωντανά στο χάρτη δεκάδες σημεία ενδιαφέροντος, όπως ΚΕΠ και φαρμακεία, καθώς και να πείτε την άποψή σας για σημαντικά ζητήματα μέσω σύντομων δημοσκοπήσεων.

Κατεβάστε την εφαρμογή δωρεάν για να κάνετε το αίτημά σας!

Download Novoville on Apple Play
Download Novoville on Google Play Store

Αναφορά αιτήματος μέσω του Novoville WebApp

Αφού συνδεθείτε (ή κάνετε την εγγραφή σας), πατώντας ‘Νέα Αναφορά’ και ακολουθώντας 5 απλά βήματα, το αίτημά σας καταχωρείται άμεσα από τη ΔΕΥΑΡ, η οποία δρομολογεί την επίλυσή του προς τις αρμόδιες υπηρεσίες και σας ενημερώνει για την εξέλιξη του, μέχρι την οριστική του διευθέτηση.