Στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΡ στη διεύθυνση www.deyar.gr επιλέγουμε My DEYAR ή παρακάτω στην αρχική σελίδα την “Επικαιροποίηση στοιχείων”
Οδηγούμαστε στην οθόνη του κέντρου Διαλειτουργικότητας για να γίνει η αυθεντικοποίηση του χρήστη.
Συμπληρώνουμε τους κωδικούς που μας έχουν αποσταλεί, (στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για την επιβεβαίωση του mail και στο κινητό για την επιβεβαίωση του κινητού) και πατάμε “Υποβολή”
Οι κωδικοί έχουν περιορισμένο χρόνο ισχύος. Εφόσον λήξει αυτός ο χρόνος πρέπει να ξαναζητήσετε την αποστολή κωδικού.
Σε περίπτωση που δεν λάβουμε κωδικό επιβεβαίωσης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή στο κινητό που δηλώσαμε, ελέγχουμε πρώτα ότι τα στοιχεία που καταχωρήσαμε είναι σωστά. Επίσης ελέγχουμε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο.
Αν το πρόβλημα παραμένει στείλτε μας στη διεύθυνση mydeyar@deyar.gr τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ και κινητό) για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Στην επόμενη οθόνη και εφόσον ήδη διαθέτουμε στο ΑΦΜ μας υδρόμετρα εμφανίζονται τα βασικά τους στοιχεία και οι επιλογές:
(1) “Επικαιροποίηση”
(2) “Απόρριψη”
Επίσης υπάρχει η επιλογή (3) “Προσθήκη υδρομέτρου” για να προσθέσουμε υδρόμετρο του οποίου είμαστε χρήστες και δεν εμφανίζεται στο ΑΦΜ μας.
(1) Για τα υδρόμετρα που είμαστε οι ίδιοι χρήστες (ως μισθωτής ή ως ιδιοκτήτης) επιλέγουμε “Επικαιροποίηση” και συμπληρώνουμε τα στοιχεία στα πεδία που εμφανίζονται.
(2) Για τα υδρόμετρα που δεν είμαστε χρήστης επιλέγουμε “Απόρριψη” και συμπληρώνουμε τα στοιχεία στα πεδία που εμφανίζονται.
(3) Η επιλογή 3 “Προσθήκη υδρομέτρου” στην επικαιροποίηση θα είναι πάντα διαθέσιμη και αφορά στις περιπτώσεις εκείνες που για οιοδήποτε λόγο δεν μας εμφανίζονται προς επικαιροποίηση τα υδρόμετρα στα οποία είμαστε χρήστες. Απαραίτητη προϋπόθεση για την προσθήκη υδρομέτρου είναι να γνωρίζουμε τον αριθμό υδρομέτρου και τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής όπως εμφανίζονται στο λογαριασμό νερού της ΔΕΥΑΡ.
Αναλυτικά βήματα συμπλήρωσης για τις επιλογές που εμφανίζονται στην οθόνη της Επικαιροποίησης
ΕΠΙΛΟΓΗ 1 – Επικαιροποίηση
Επιλέγοντας “Επικαιροποίηση” οδηγούμαστε στην επόμενη οθόνη όπου πρέπει να συμπληρώσουμε όλα τα υποχρεωτικά στοιχεία.
Συμπληρώνουμε όλα τα πεδία που είναι υποχρεωτικά.
Αν στη διεύθυνση του υδρομέτρου δεν υπάρχει αριθμός, συμπληρώνουμε με – ή με 0 το πεδίο του αριθμού.
Συμπληρώνουμε τα πεδία που είναι υποχρεωτικά και διαβάζουμε τους σχετικούς όρους (1)
Αποδεχόμαστε τους όρους (2)
Ελέγχουμε ότι τα στοιχεία προς υποβολή είναι σωστά και πατάμε την επιλογή “Υποβολή” (3).
Με την “Υποβολή” αυτόματα το υδρόμετρο θεωρείται επικαιροποιημένο και έχουμε πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές εφαρμογές που αφορούν στο συγκεκριμένο υδρόμετρο όπως οι οφειλές μου, καταχώριση μέτρησης κλπ. Αν δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε υποβολή σημαίνει ότι δεν έχουμε συμπληρώσει κάποιο από τα υποχρεωτικά πεδία.
Μετά την εισαγωγή των στοιχείων πατάμε “Επόμενο” και εφόσον ταυτοποιηθούν τα στοιχεία του υδρομέτρου οδηγούμαστε στην οθόνη επικαιροποίησης και συνεχίζουμε την διαδικασία όπως αναφέρεται στην ΕΠΙΛΟΓΗ 1 – “Επικαιροποίηση”.