Πότε ενεργοποιείται η έκπτωση συνέπειας?

Η έκπτωση συνέπειας αφορά σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτών και ενεργοποιείται όταν ισχύουν συγχρόνως οι παρακάτω όροι: Ο καταναλωτής έχει προβεί σε επικαιροποίηση των στοιχείων του στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή ή με φυσική παρουσία στα γραφεία της ΔΕΥΑΡ. Έχει επιλέξει την αποστολή μόνο ηλεκτρονικών λογαριασμών Δεν έχει ανεξόφλητες ή μη διακανονισμένες οφειλές Εξοφλεί τον

Ποιο είναι το όφελός μου από την Επικαιροποίηση Στοιχείων?

Θα έχετε πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΥΑΡ. Θα έχετε πρόσβαση στις καρτέλες των υδρομέτρων σας, όπου εμφανίζονται τα παραστατικά των πληρωμών σας, οι οφειλές σας καθώς και οι λογαριασμοί σας μόλις εκδοθούν. Θα μπορείτε να καταχωρείτε τις ενδείξεις του υδρομέτρου σας στο διάστημα που γίνεται η τακτική καταμέτρηση. Σύντομα θα υπάρχει

Μπορώ να λαμβάνω τους λογαριασμούς του νερού ηλεκτρονικά?

ΝΑΙ. Όταν Επικαιροποιήσετε τα Στοιχεία των υδρομέτρων σας, θα δηλώσετε το mail που επιθυμείτε να αποστέλλονται οι λογαριασμοί του νερού. Επιπλέον αν επιλέξετε την παραλαβή των λογαριασμών μόνο ηλεκτρονικά και εφόσον δεν έχετε ληξιπρόθεσμες οφειλές θα ενεργοποιείται και η έκπτωση

Θέλω να πληρώσω λογαριασμούς και διακανονισμούς. Μπορώ να το κάνω συγχρόνως?

ΝΑΙ. Μπορείτε στη «ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΛΗΡΩΜΗ» να αναγράψετε όλους τους Κωδικούς Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφονται στους λογαριασμούς και στους διακανονισμούς με κόμμα «,» ανάμεσα στους αριθμούς. Θα εμφανισθούν όλοι οι λογαριασμοί και οι διακανονισμοί που έχετε εισαγάγει τους κωδικούς τους και μπορείτε να τα πληρώσετε όλα συγχρόνως.

Πως μπορώ να δηλώσω την ένδειξη του υδρομέτρου μου?

Μπορείτε να δηλώνετε την ένδειξη του υδρομέτρου σας μέσα από το «My DEYAR» στην «Καταχώριση Ένδειξης» μέσα στο διάστημα που πρέπει να γίνει η τακτική καταμέτρηση. Στα υδρόμετρα που δεν είναι επικαιροποιημένα δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

Μπορώ μέσα από το «My DEYAR» να κάνω διακανονισμό?

Τώρα δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Σύντομα όμως θα μπορείτε να κάνετε διακανονισμούς για τις οφειλές σας,  χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθείτε τη ΔΕΥΑΡ.

Μπορώ μέσα από το «My DEYAR» να αλλάξω κάποια από τα στοιχεία μου?

ΝΑΙ. Στα επικαιροποιημένα υδρόμετρά σας μπορείτε να επιλέξετε «επεξεργασία» και να αλλάζετε στοιχεία όπως, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, Δ/νση αποστολής λογαριασμού κλπ. Δεν μπορείτε να αλλάξετε το όνομα και το ΑΦΜ με τα οποία έχετε κάνει την Επικαιροποίηση στοιχείων.

Πόσες φορές μπορώ να επικαιροποιήσω τα στοιχεία ενός υδρομέτρου?

Η Επικαιροποίηση στοιχείων γίνεται μόνο μία φορά για κάθε υδρόμετρο. Υπάρχει προθεσμία για την επικαιροποίηση στοιχείων. Η καταληκτική ημερομηνία είναι η 31η Δεκεμβρίου 2021. Όσοι καταναλωτές επικαιροποιήσουν τα στοιχεία των υδρομέτρων τους μέσα σε αυτό το διάστημα  δεν θα έχουν καμία επιβάρυνση.

Έχω κάνει Επικαιροποιήσει στοιχείων του υδρομέτρου ακινήτου μου και πρόκειται να το μισθώσω. Μπορεί να κάνει λογαριασμό στο «My DEYAR» και ο μισθωτής μου?

ΝΑΙ. Πρέπει πρώτα να κάνει αίτηση για ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ. Μετά την υπογραφή της σύμβασης μπορεί να έχει μόνο αυτός πρόσβαση στην καρτέλα του υδρομέτρου του. Εσείς δεν θα μπορείτε να παρακολουθείτε το συγκεκριμένο υδρόμετρο μέχρι τη ΛΥΣΗ της ΣΥΜΒΑΣΗΣ του μισθωτή σας.

Πρέπει οπωσδήποτε να Επικαιροποιήσω τα Στοιχεία μου για να έχω πρόσβαση στην καρτέλα του υδρομέτρου μου?

ΝΑΙ. Είναι απαραίτητο να το κάνετε για να μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στα υδρόμετρά σας μέσα από το «My DEYAR» και επιπλέον και σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που έχουν ενεργοποιηθεί ή που πρόκειται να ενεργοποιηθούν.

Go to Top