FAQs

Έχω κάνει Επικαιροποιήσει στοιχείων του υδρομέτρου ακινήτου μου και πρόκειται να το μισθώσω. Μπορεί να κάνει λογαριασμό στο «My DEYAR» και ο μισθωτής μου?

ΝΑΙ. Πρέπει πρώτα να κάνει αίτηση για ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ. Μετά την υπογραφή της σύμβασης μπορεί να έχει μόνο αυτός πρόσβαση στην καρτέλα του υδρομέτρου του. Εσείς δεν θα μπορείτε να παρακολουθείτε το συγκεκριμένο υδρόμετρο μέχρι τη ΛΥΣΗ της ΣΥΜΒΑΣΗΣ του μισθωτή σας.

Πρέπει οπωσδήποτε να Επικαιροποιήσω τα Στοιχεία μου για να έχω πρόσβαση στην καρτέλα του υδρομέτρου μου?

ΝΑΙ. Είναι απαραίτητο να το κάνετε για να μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στα υδρόμετρά σας μέσα από το «My DEYAR» και επιπλέον και σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που έχουν ενεργοποιηθεί ή που πρόκειται να ενεργοποιηθούν.

Χρειάζεται να κάνω ταυτοποίηση στοιχείων στο «My DEYAR» για κάθε υδρόμετρό μου ξεχωριστά?

ΟΧΙ.  Όταν συνδεθείτε την πρώτη φορά με τους κωδικούς σας του taxisnet, γίνεται ταυτοποίηση του mail και του κινητού σας . Την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε δεν θα χρειαστεί να γίνει ξανά ταυτοποίηση και θα μπορείτε να επικαιροποιήσετε και άλλα υδρόμετρα  ή να επεξεργασθείτε τα στοιχεία σας σε αυτά που έχετε ήδη επικαιροποιήσει.

Πως θα έχω πρόσβαση στις εφαρμογές του «My DEYAR»?

Για να έχετε πρόσβαση στο «My DEYAR » θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον ένα υδρόμετρο στο όνομά σας και να το έχετε επικαιροποιήσει. Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία Επικαιροποίησης Στοιχείων του υδρομέτρου σας, θα έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές εφαρμογές του «My DEYAR ».

Έχω υδρόμετρο στο όνομά μου. Μπορώ να κάνω εγγραφή «My DEYAR»?

Στο «My DEYAR» δεν γίνεται εγγραφή. Μόλις συνδεθείτε με τους κωδικούς σας του taxisnet, θα εμφανισθούν όσα υδρόμετρα είναι ήδη καταχωρημένα στο ΑΦΜ σας. Θα κάνετε επικαιροποίηση των στοιχείων όσων υδρομέτρων είσθε ο ίδιος χρήστης και θα απορρίψετε τα υδρόμετρα στα οποία δεν είσθε εσείς χρήστης. Αν κάποιο υδρόμετρό σας δεν εμφανισθεί θα κάνετε

Πρέπει να συνδεθώ στο «My DEYAR» για να πληρώσω ηλεκτρονικά το λογαριασμό ή το διακανονισμό μου?

ΟΧΙ. Δεν χρειάζεται. Όλοι οι λογαριασμοί και οι διακανονισμοί αναγράφουν στο έντυπό τους τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής. Με αυτόν τον αριθμό μπορείτε να πληρώσετε άμεσα χωρίς εγγραφή στο site της ΔΕΥΑΡ (www.deyar.gr) επιλέγοντας τη «ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΛΗΡΩΜΗ» ή μέσα από το κινητό σας κατεβάζοντας το app της ΔΕΥΑΡ (My DEYAR).

Ποιες είναι οι δαπάνες για σύνδεση με το δίκτυο Αποχέτευσης;

Η σύνδεση με το δίκτυο αποχέτευσης γίνεται με την κατασκευή της διακλάδωσης και του φρεατίου σύνδεσης. ΔΑΠΑΝΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ = Δαπάνη διακλάδωσης (Α) + Δικαίωμα ή Τέλος σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης (Β) Α. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΔΙΑΚΛΑΔΩΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΑΠΑΝΗ ΔΙΑΚΛΑΔΩΣΗΣ = ½ μέσου πλάτους οδού x μέση τιμή διακλάδωσης/τρέχον μέτρο.

Ποιες είναι οι δαπάνες για σύνδεση με το δίκτυο ‘Υδρευσης;

Η σύνδεση με το δίκτυο ύδρευσης γίνεται με την κατασκευή της διακλάδωσης και την τοποθέτησης διάταξης μέτρησης. Η διακλάδωση περιλαμβάνει και τον απαιτούμενο διανομέα (κολλεκτέρ). Η τοποθέτηση διάταξης μέτρησης περιλαμβάνει όλα τα απαιτούμενα υλικά (υδρομετρητή, βάνα απομόνωσης, βαλβίδα αντεπιστροφής, κλπ). ΔΑΠΑΝΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ = Δαπάνη διακλάδωσης (Α) + Τέλος σύνδεσης με

Διαπίστωσα ότι έχω αφανή διαρροή νερού. Τι να κάνω;

Πρέπει να την επισκευάσετε αμέσως και να ειδοποιήσετε εγγράφως ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τη ΔΕΥΑΡ, αφήνοντας για πέντε ημέρες ακάλυπτο το σημείο της διαρροής, ώστε να είναι δυνατή η επιβεβαίωση της βλάβης, αν αυτό κριθεί αναγκαίο. Κατόπιν εφόσον διαπιστωθεί από τη ΔΕΥΑΡ ότι πρόκειται για αφανή διαρροή, μπορείτε να αιτηθείτε (Αίτηση 02-Άλλο) για μείωση

Οι Κωδικοί Ηλεκτρονικής Πληρωμής αλλάζουν σε κάθε λογαριασμό;

ΟΧΙ. Σε όλους τους λογαριασμούς που αφορούν στο υδρόμετρό σας αναγράφεται ο ίδιος κωδικός. Όταν τον γνωρίζετε μπορείτε να πληρώσετε άμεσα.

Go to Top