FAQs

Ποιοι είναι οι όροι των ρυθμίσεων οφειλών?

Πάγια ρύθμιση οφειλών (ανεξαρτήτως αιτίας) με τους παρακάτω όρους: Μέγιστος αριθμός δόσεων: σαράντα οκτώ (48) Η ρύθμιση είναι έντοκη Ενεργοποίηση με την καταβολή της 1ης δόσης. Η επόμενη δόση καταβάλλεται μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα από αυτόν της ενεργοποίησης. Οι υπόλοιπες δόσεις καταβάλλονται έως το τέλος του κάθε μήνα που ακολουθεί Το ελάχιστο

Πως μπορώ να κάνω ρύθμιση των οφειλών μου?

Για να προχωρήσετε σε ρύθμιση οφειλών θα πρέπει πρώτα να κάνετε επικαιροποίηση στοιχείων των υδρομέτρων σας. Η «Επικαιροποίηση στοιχείων» γίνεται και μέσα από το site της ΔΕΥΑΡ. Μετά την επικαιροποίηση θα κάνετε αίτηση για ρύθμιση (διακανονισμό) οφειλών. Οι διακανονισμοί ακόμη δεν μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά μέσα από το site.

Πότε ενεργοποιείται η έκπτωση συνέπειας?

Η έκπτωση συνέπειας αφορά σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτών και ενεργοποιείται όταν ισχύουν συγχρόνως οι παρακάτω όροι: Ο καταναλωτής έχει προβεί σε επικαιροποίηση των στοιχείων του στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή ή με φυσική παρουσία στα γραφεία της ΔΕΥΑΡ. Έχει επιλέξει την αποστολή μόνο ηλεκτρονικών λογαριασμών Δεν έχει ανεξόφλητες ή μη διακανονισμένες οφειλές Εξοφλεί τον

Ποιο είναι το όφελός μου από την Επικαιροποίηση Στοιχείων?

Θα έχετε πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΥΑΡ. Θα έχετε πρόσβαση στις καρτέλες των υδρομέτρων σας, όπου εμφανίζονται τα παραστατικά των πληρωμών σας, οι οφειλές σας καθώς και οι λογαριασμοί σας μόλις εκδοθούν. Θα μπορείτε να καταχωρείτε τις ενδείξεις του υδρομέτρου σας στο διάστημα που γίνεται η τακτική καταμέτρηση. Σύντομα θα υπάρχει

Μπορώ να λαμβάνω τους λογαριασμούς του νερού ηλεκτρονικά?

ΝΑΙ. Όταν Επικαιροποιήσετε τα Στοιχεία των υδρομέτρων σας, θα δηλώσετε το mail που επιθυμείτε να αποστέλλονται οι λογαριασμοί του νερού. Επιπλέον αν επιλέξετε την παραλαβή των λογαριασμών μόνο ηλεκτρονικά και εφόσον δεν έχετε ληξιπρόθεσμες οφειλές θα ενεργοποιείται και η έκπτωση

Θέλω να πληρώσω λογαριασμούς και διακανονισμούς. Μπορώ να το κάνω συγχρόνως?

ΝΑΙ. Μπορείτε στη «ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΛΗΡΩΜΗ» να αναγράψετε όλους τους Κωδικούς Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφονται στους λογαριασμούς και στους διακανονισμούς με κόμμα «,» ανάμεσα στους αριθμούς. Θα εμφανισθούν όλοι οι λογαριασμοί και οι διακανονισμοί που έχετε εισαγάγει τους κωδικούς τους και μπορείτε να τα πληρώσετε όλα συγχρόνως.

Πως μπορώ να δηλώσω την ένδειξη του υδρομέτρου μου?

Μπορείτε να δηλώνετε την ένδειξη του υδρομέτρου σας μέσα από το «My DEYAR» στην «Καταχώριση Ένδειξης» μέσα στο διάστημα που πρέπει να γίνει η τακτική καταμέτρηση. Στα υδρόμετρα που δεν είναι επικαιροποιημένα δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

Μπορώ μέσα από το «My DEYAR» να κάνω διακανονισμό?

Τώρα δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Σύντομα όμως θα μπορείτε να κάνετε διακανονισμούς για τις οφειλές σας,  χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθείτε τη ΔΕΥΑΡ.

Μπορώ μέσα από το «My DEYAR» να αλλάξω κάποια από τα στοιχεία μου?

ΝΑΙ. Στα επικαιροποιημένα υδρόμετρά σας μπορείτε να επιλέξετε «επεξεργασία» και να αλλάζετε στοιχεία όπως, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, Δ/νση αποστολής λογαριασμού κλπ. Δεν μπορείτε να αλλάξετε το όνομα και το ΑΦΜ με τα οποία έχετε κάνει την Επικαιροποίηση στοιχείων.

Πόσες φορές μπορώ να επικαιροποιήσω τα στοιχεία ενός υδρομέτρου?

Η Επικαιροποίηση στοιχείων γίνεται μόνο μία φορά για κάθε υδρόμετρο. Υπάρχει προθεσμία για την επικαιροποίηση στοιχείων. Η καταληκτική ημερομηνία είναι η 31η Δεκεμβρίου 2021. Όσοι καταναλωτές επικαιροποιήσουν τα στοιχεία των υδρομέτρων τους μέσα σε αυτό το διάστημα  δεν θα έχουν καμία επιβάρυνση.

Go to Top